Welkom

***Het seizoen 2019 / 2020 is begonnen. Op 20 oktober openen wij het seizoen met een expositie van fotoclub FOCUS uit Boekel. Zie voor meer info de pagina op deze website.***

Welkom op de website van
Stichting D'n Eik
Koepelorganisatie  natuur en landschapscultuur

De stichting herbergt verenigingen en organisaties die op het gebied van natuur en landschap actief zijn. De  verenigingen hebben hun gemeenschappelijke belangen bij de stichting ondergebracht. Die belangen worden behartigd richting gemeentelijke en andere maatschappelijke organisaties vice versa.
Op het natuurpark De Perekker heeft de stichting een accommodatie het Educatief Natuur Centrum (ENC) De Perekker dat dienst doet als clubgebouw, vergader accommodatie, expositieruimte, vleermuizenkelder etc.
Onder de vlag van Stichting D'n Eik worden allerlei activiteiten gepleegd die een link hebben met de natuur en natuurbeleving.
Veel tijd en energie wordt gestoken in het onderhoud van het natuurpark dat in handen is van de stichting.