Welkom geachte bezoeker.
Wij nodigen u uit uw ervaring, die u recentelijk heeft gehad met Stichting D'n  Eik, te delen met meerdere bezoekers van onze website.

Bericht schrijven >

Beste Tonny, Jan, Bart en al die andere vrijwilligers!
Wat zijn wij hartelijk ontvangen bij jullie, nadat we een uitnodiging kregen om te exposeren met onze ijzeren kunstwerken! De locatie leek ons in het begin minder geschikt voor de schaduwwerking, maar dat namen we op de koop toe. Het was een mooie open dag met al meteen veel bezoekers. We kregen bijna rode oren van al die complimenten! Een geslaagde dag waarin we veel mensen hebben laten delen hoe prachtig de natuur in al zijn vormen is! Nogmaals dank en ga zo door met die mooie club mensen! Veel groeten van Bas en Nicole

Bas en Nicole Berkelmans
Beste Tonny en Jan,

De expositie van afgelopen zondag 21 oktober was in een woord fantastisch! En tsjonge, wat was het druk! Ik heb genoten van alle reacties, alle interesse, alle gesprekjes. Een bevestiging dat ik op de goede weg ben...

Heren, bedankt!

Groet,

FtM

Friso te Meerman
  Hallo Tonnie en Jan,

Hedwig en ik willen jullie beiden bedanken voor de geweldige ontvangst tijdens mijn expositie bij de Perekker.
We hebben er allebei een geweldig mooi gevoel aan overgehouden. Dank ook voor jullie geweldige verzorging van de inwendige mens. Wij zijn heel gelukkig dat we gehoor hebben gegeven aan je verzoek om bij jullie te exposeren met "kunstzinnige Fotobewerkingen".
veel succes in de toekomst met het organiseren van dit soort mooie momenten.
BEDANKT!

Niek de Jongh
Tonny en Jan,
Ik vond het erg fijn om in de Perekker te exposeren. Ik heb veel leuke en enthousiaste reacties gehad
Ook was het fijn dat jullie overal in meedachten.
Heel hartelijk bedankt voor de gastvrijheid, we kwamen niks tekort jullie hebben erg goed voor ons gezorgd. Bedankt hiervoor.
Groetjes Bart Janssen.
17 april 2016.

Bart Janssen
Tonny en Jan
heel hartelijk bedankt,
zo warm te worden onthaald was weer een ervaring die je niet vergeet.
Ik heb mijn expositie weer als een heel gezellige dag ervaren en jullie zien mij zeker weten nog wel een keer verschijnen met de vraag;
kan ik nog eens mijn tek. exposeren, Heel veel groetjes en tot ziens.

jozine pepers
Op zondag 20 december, de 3de zondag, was er weer de open dag op de Perekker. Er waren een groot aantal kerstgroepen te zien, waaronder enkele piepkleine. Laura v.d. Elzen zong enkele mooie liedjes die met haar prachtige stem goed overkwamen op de aanwezigen. Een delegatie van het Boekels mannenkoor, begeleid door 3 accordeonisten, bracht een aantal kerstliederen ten gehore. Het was een gezellige, goed bezochte dag waarbij er ook het nodige te eten en te drinken was.

Ton Vogels.

Ton Vogels
Op donderdag 29 oktober was ik gastspreker bij de Stichting D'n Eik. De zaal was goed gevuld met enthousiast publiek. Zowel voor als na de pauze hebben we aandacht besteed aan de roofvogels en uilen. Ik ben verder onder de indruk geraakt van de bijzondere samenwerking van de vele groene verenigingen die men in Boekel weet te realiseren.
Nico de Haan.

Nico de Haan
Jaarlijkse familiedag gecombineerd met natuurwandeling bij de Perekker. Geweldige ervaring. Prachtige locatie. Prettige samenwerking.
Tonny en Bart, het was een succesvolle middag/ avond. Bedankt voor alles!!!!

Gr Bernadette en familie

Bernadette
  Tonny en Jan,

Ontzettend bedankt dat we onze werkstukken bij jullie mochten exposeren. Wij vonden het erg leuk om te doen, de organisatie was geweldig, jullie waren erg behulpzaam. Het hoge bezoekersaantal was voor ons zeer aangenaam. We hebben genoten van alle belangstelling en mochten zeer veel positieve reacties ontvangen.

Cursisten van atelier www.Creafleur.nl
Conny v.d. Hoven